Svenne besvikelse!

Publicerat: 2008-06-30 Kl: 19:46:44 | I kategori:


Allsång, Morden i midsommer tacogratäng och självklart ett glas rött

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

-tar tillbaka! Det är ju måndag, inte tisdag. Jäkla skit. Vad ska man se då? Barfota Ernst?



Men men, på fredag tar jag semester och det ska bli så gött. Imorgon kväll ska jag ha tjejkväll, på onsdag ska vi till Heron city och se SATC (ja, jag är sist ut jag vet) och på fredag är det återträff med tjejerna från teatergymnasiet. Ska bli sjukt kul. Och på lördag är det avfärd med sikte mot det här landet:



Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

du är en upptagen KVINNA du och NEJ du är inte sist ut med SATC, för det är JAG! haha måste se den snart! vi håller på att skruvar upp duschväggar nu, ÄNTLIGEN, det har ju bara tagit 1½ år (!!!!)

bättre sent än aldrig, right?



gotta go! PUSSI!

2008-06-30 @ 19:57:29
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0