Bara jeans och t-shirt

Publicerat: 2008-05-29 Kl: 08:39:48 | I kategori: Sofie & mode





Sol idag med! Alla mina kläder på galge (alltså klänningar och liknande) är uppe på vinden eftersom jag bara har svarta kläder i garderoben pga visningarna. Så det får fortsätta att bara bli jeans och typ tshirt. Lite tråkigt i värmen men jag tar hellre det än att knata upp på vinden för att rota fram något ur dem tre stora kassarna som kläderna ligger i.
Egentligen är jag ledig idag men måste åka in ändå för att jobba, tuff shit. Men nu är det bara två veckor kvar!

Glädjebesked, det blir Stockholm imorgon, hjärtat och jag får en hel ledig dag tillsammans! Däremot ska vi vara där redan kl. 9 vilket inte kändes lika kul direkt. Han köra...jag sova..



Kommentarer
Postat av: Sussie

He he he det var ju skönt att höra, att det finns fler töntar än jag! fniss.



Jag har oxå jeans idag....korta dock!



Varmt idag/

2008-05-29 @ 09:46:42
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

snyggt snygging! :)



ha en överhärlig dag i vår huvudstad!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-05-29 @ 13:52:07
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hoppas att ni får en toppendag in the big city imorgon=) Shoppa lite för mig också;)

KRAM

2008-05-29 @ 19:01:08
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0