En härlig dag i STHLM

Publicerat: 2008-05-30 Kl: 18:41:13 | I kategori:


 


Vilket fläng! Igårkväll efter jobbet, in i bilen, tjugomil hem till mamma, sov, gick upp sex, upp och iväg med bil och pendel till Stockholm. Knata på stan, sol, värme, studenter, och sedan tillbaka på ett proppfullt och smällhett pendeltåg. Till bilen i Östertälje, in, starta, koppla, gasa, hem till Örebro. 
 
Men kära vänner, har vi inte fått ett F A N T A S T I S K T väder?

Ikväll är det egentligen en underbar kväll för uteserveringar, fester, grillning, balkonghäng, krogen etc. Men jag har efter denna intensiva dag fått min dos av sol, människor och även en fredagsöl har jag fått i mig. Så ikväll blir det soffhäng istället framför TVn. Imorgon är det dessutom jobb för mig, samt ytterliggare en visning. Det är mycket nu..

Blev det någon shopping i huvudstaden då? Ja, lite, och uppdatering kommer senare..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ser fram emot den där shopping uppdateringen:)

KRAM

2008-05-30 @ 20:12:00
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

coola coola bilder! :D jag hade också velat åka en ROAD TRIP med dig skrattar med tanken



balkonghäng och soffhäng! samma här, igår var det fast barhäng och idag blir det...SOFFHÄNG!



:D



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-05-31 @ 12:44:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0