Grönt är skönt

Publicerat: 2008-05-31 Kl: 17:30:25 | I kategori: Sofie & mode



                  -Klänning köpt i Calais 06
-Tights H&M 08




Idag har jag för en gångs skull försökt att vara lite fin på jobbet i klänning. Fick bli grå tights till eftersom det kändes lite naket om benen eftersom klänningen är rätt kort. Nu ska jag göra mig iordning för ikväll ska jag och några från jobbet ut och äta. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Har iallafall bestämt vilka skor jag ska ha. Blir BIANCO pjuxen med megaklack, sen får kläderna anpassas efter skorna. =)
Hoppas alla har en superhärlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

SICKEN PINGLA!!!!! :D



grönt e skönt....



KRAMEN

2008-06-01 @ 09:23:53
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

SICKEN PINGLA!!!!! :D



grönt e skönt....



KRAMEN

2008-06-01 @ 09:23:53
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0