X-mas shit

Publicerat: 2008-11-30 Kl: 21:13:11 | I kategori: Fest, helg & vänner


Nu är jag hemma! Har haft en liten weekend med karln min i Stockholm och bara ägnat oss åt relaxing i form av julhandling, god mat, prit och varandra! Under eftermiddagen och framtills nu har vi superstädat och superpyntat!
Dock är ingen gran framme än men i överigt är det superduper X-mas feeling version 2008, typ! :-)
Har kameran laddad med bilder som jag längtar efter att få dela medmig av, både från helgen samt dagens pyntning.
Men nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp glögg och X- antal lussebullar! Wihoo julen är här mina vänner!
Hoppas ni haft en urmysig helg och en julig första advent, har abstinens efter era bloggar!!!!



Första ljuset tänt, blommande hyacinter, galen utebelysning i trädgården (wiho jag har en trädgård känn på den du), alkohol med glögg i och nya glöggmuggar från Indiska, som sagt X-mas is here to stay.....!


Kommentarer
Postat av: kristin

ni har ju fått till sån underbar julstämning i stugan, önskar jag kunde få komma och insupa en del av alla värme, kärlek och jul som garanterat flödar innanför timmerväggarna älska

2008-12-01 @ 22:27:01
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0