Dagens hiss & diss

Publicerat: 2009-04-30 Kl: 18:24:21 | I kategori: Hiss & diss


DAGENS DISS: Stau.

En timma och tjugo minuter tog det för oss att ta oss hem. Annars tar det ca 40 min.
Utöka E4:an med tre filer från Botkyrka till Södertälje NU!!!

DAGENS HISS: Mina bloggläsare!

För att ni är helt underbara med era peppande, uppiggande superrara kommentar. Jag kan inte fatta det!
Jag förtjänar det inte heller för de sista veckorna har jag varit världens sämsta på att höra av mig och svara till er.
STOR STOR PUSS & KRAM TILL ER!! Ni förgyller mina dagar och jag håller reda på alla er ska ni veta,  även ni "okändingar"... :-)

DAGENS DISS (2): Mig själv.

Varför? Se ovan.


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Inte skall du väl dissa dig själv, det är väl lite för hårt iallafall.

Bor du runt Stockhom?! Tänk vad fel jag hade, var säker att du bodde i Södra Sverige nånstans...



/Niklas

2009-04-30 @ 19:03:41
Postat av: jessi

puss på dig med!

2009-05-01 @ 08:21:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0