Dagen som aldrig ville bli imorgon

Publicerat: 2009-12-28 Kl: 18:07:32 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär




Det här måste vara världens segaste dag. Dagen som aldrig tar slut.
Dagen som aldrig blir imorgon. Sofia och Niklas, Petra och Daniel och Kristin och Fredrik ska övernatta på hotellet som ligger granne med flygplatsen. Men eftersom vi bara bor 30min bort från Skavsta så kände vi att det var onödigt att ta in på hotell den här natten.. Men oj.. nu ångrar man sig allt lite.. Längtar efter vännerna!!!

*hihi* Vet ni vad det roliga är? ;-)
Att det är jag som har allas flygbiljetter..!!! :D



Kommentarer
Postat av: SOFIA

hahah... ja, så försov er inte... och kör försiktigt.. kom heller inte för sent.. hihi..



PUSS!!!... vi saknar er redan!!!



2009-12-28 @ 18:24:28
Postat av: Claudia

Kom ihåg nu att döpa ditt kommande inlägg till "Paris, mon amour" och sjunga franska nationalsången eller random nationalistisk sång på franska i kör allihop i ett videoinlägg!!! Stående obligatoriskt inslag som jag misstänker att vi alla förväntar oss ;)

2009-12-28 @ 18:31:35
Postat av: SOFIE

HAHAHA Claudia!!! Bästa kommentarern!!



Sitter i skrivande stund och tränar på Maraseillaisen ;) Behöver fila lite på uttalet men med hjärp av de andra tjejerna så ska det nog bli lika fint som Brittania rules the waves.. :D

2009-12-28 @ 19:19:24
Postat av: Lycklig mormor

Ha en super trevlig skön semester jag kommer att sakna er!!!!!ät gott drick måtligt älska lagom jag tror att det heter så:-)avis men önskar er en jättebra resa,när kommer ni hem???GOTT NYTT ÅR alla kram:-)

2009-12-28 @ 19:21:07
Postat av: Carolina

Hoppas verkligen ni kommer få en kanonresa! Ser redan fram emot all härlig update om Nyår i Paris!



KRAM

2009-12-28 @ 19:31:53
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: små smulor

Åh,ha det nu sååååå bra på resan,hälsa Paris från mig !



PS. När du kommer hem ska du kunna sjunga denna i ett videoinlägg ;o) DS.



http://www.youtube.com/watch?v=tTcsJCtU5Ww&feature=related

2009-12-28 @ 21:03:54
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: Ann

hi hi det är nästan så jag så jag skulle åka ut till skavsta och smyga runt på hotellet så jag skulle få se alla på "riktigt".. ;) jag har ju bara 10 min dit så vem vet.... ;) =) eller jag kanske ska åka ut till flygplatsen i mogon bitti för det är ju dig och petra som jag skull vilja träffa allra helst =) skämt o sido..... ha nu en riktigt bra resa och var rädda om er!!!!!!!!!!

Gott nytt 2010, KRAMAR

2009-12-28 @ 21:41:21
Postat av: Ann

fast dig har jag ju "träffat" en gång... hi hi ;)

2009-12-28 @ 21:42:32
Postat av: Anna Söderberg

Ha det bäst nu!

Kommer bli en succéresa, det är jag saker på.

Puss o kram

2009-12-28 @ 22:05:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sue

Ska ni flyga med Ryaniar?

Makens storebror är flygkapten och vem vet....det kanske är han i så fall som ska se till att ni alla kommer säkert fram till Paris!



Han är baserad i Skavsta men bor i KALMAR!!!! Där ska vi snacka pendla!!!!!!



Puss fining och försök att sova....tiden går snabbare då!

2009-12-28 @ 22:43:55
URL: http://suzanita.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0