Melodifestivalen - vilket jäkla skit!!

Publicerat: 2009-02-28 Kl: 20:24:53 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär


16 minuter in i medlodifestivalen and we cant stand the shit anymore.

Alltså: STARPILOTS!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHA!! Jag skrattade så jag fick tårar.

Men sen blev jag arg. Vad tror folk om oss, tror någon på riktigt att någon mänsklig varelse över femton år ska uppskatta denna skit??? Alltså. Ett skämt. Så jävla pinsamt skämt skämt skämt! Jag skulle seriöst aldrig kunna respektera en männsiska som ärligt skulle uppskatta Starpilots. Nej, detta må gå emot mina värderingar men.... äh nu höll jag på att säga något så jävla provcerande och skitdumt så jag tar tillbaka det. Att dra paraleller till auswitch var kanske att gå för långt. Ok. ok. Äh nu ska vi göra något vettigare av denna lördag för från melodifestivalen får man ingen underhållning.
Fyfan vad dåligt det är. Och Agnes låt var crap den med.


Men idag har jag och min mamma namnsdag! Jag fick ett par yllestrumpor och ELLE av henne.
Nu ska jag bli på gott humör igen och vi ska försöka hitta något annat att se på.

PS
Det är ett ännu större skämt om Starpilots får några ragg. Åh. Sorgligt.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

aaaaahahhaha! du e ju tokig! hahaha!

grattis på namnsdan! :-)



PUSSI

2009-02-28 @ 21:36:06
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

du din jävla skit, Aj miss jo!



PUSSi

2009-02-28 @ 22:05:54
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Miia - There´s no place like home

Joooo jag tyckte Agnes var bra! Dissar du mig nu? ;P

Vad kul att du bloggat lite idag, saknat dina härliga inlägg!



Grattis på namnsdagen babe!

2009-02-28 @ 22:26:59
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Sara

Man börjar ju fan undra vart programmet är påbäg, en lekstuga tro? Suger ju hårdare än hårdast.



Krya på dig!!



kram

2009-02-28 @ 22:50:31
Postat av: jessi

Du är tillbaka! Bra att du är ingång även om jag inte alls håller med dig om Agnes. Men det skulle juinte vara alls kul om vi människor inte tycker lika, hur tråkigt skulle inte det bli...



Ha det så gott!



2009-03-01 @ 10:54:46
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: SOFIA

hahaha.... jag tyckte starpilots var bra.. men hero.. var dte inte så låten hette... hahaha.... snälla, skjut mig inte.... !!!.... fast jag tycker som du.... melodifestivalen har inget WOOOOW att erbjuda bara Ok, bra och Lagom... så jäkla SVERIGE!!!!....



GRattis i efterskott på namnsdagen....och krya på dig vännen!!!



2009-03-01 @ 11:34:42
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Håller med dig. Det sög verkligen. Inte ett enda bra bidrag. Katastrof. Programledaren är dock värst av alla. Hon har kass humor som passar i ett helt världelöst program!

2009-03-01 @ 11:35:49
URL: http://carromeller.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0