superfreak - heja sverige

Publicerat: 2009-01-31 Kl: 21:34:36 | I kategori: Sofie & mode




Blus- H&M, Kjol - H&M, Shoes - Baltazar & Co i Malmö
Gult skärp - H&M, Flätat skärp - Mammas garderob...


Det här är ingen outfit jag är stolt över att visa, tvärtom, tänkte först dissa detta inlägg. Men man måste ju bjussa på tabbarna också. Hade jättebråttom och slängde på mig lite blandat utan att titta i spegeln. Som tur är såg jag snabbt på bilderna innan vi åkte att det gula skärpet blev lite väl mkt superfreak - heja sverig, så den fick bytas mot ett brunt flätat.. Vi har haft jättetrevligt och ätit en gid gryta på renkött. Till efterätt blev det vaniljglass med varma hjortron. Det ni, delikatesser från lappland. Mums!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

var e fjant?



hääär-mamma



hihi, det gula skärpet kan du skicka hit om du aldrig mer vill ha det! hihi! det bruna passade ju faktiskt bättre till denna outfiten med sagoblusen hihi



vet du, jag har ju glömt säga, jag såg en hårnål med en gåfågelfjäder på hos asos för några (2) veckor sen och tänkte direkt på dig, du vet det finns "sofie-saker" lite varstans ;-)



men hjortron är ALDRIG gott, det är nån jävla tomte som har suttit och sagt att det var en delikatess från tiden när man käkade barkbåtar och kådavatten till middag, men NU? eeehee...ne, sablar det smakar ju GIFT!!!! blä... hahahaha snacka om att jag vråldissar hjortron, jag löpte amok här om sattyget! hihi!



drick du ditt rödtjut, jag dricker nån mariestad här och försöker hålla D vaken i la sofa, går inge vidare.... åååhhh uscki



PUSCCI



renkött däremot, kan jag inte äta mig mätt på, mumma va ottigottgott det är!!!!!!!

2009-01-31 @ 21:59:53
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: kristin

hahahah ja instämmer i petras ord, hjorton är INTE gott!! :) men ja tycker du va finfin på bilderna iaf, du får säga vad du vill :P e du vaken än pärlan? ja är sällskapssjuk! PUSS

2009-01-31 @ 23:21:14
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: Ulrica

men hallå lixom, ni vet ju inte va ni pratar om :-p Hjortron e ju skogens guld, asagott! Våfflor, grädde å hjortron.. Åhh.. Får nog bli de imorn! Tror svärmor skickade med lite sånt ner sist =)

2009-01-31 @ 23:36:51
Postat av: Miia

Vilken snygging! ;) Hoppas du haft en underbar lördagkväll! Kraaam

2009-02-01 @ 00:53:20
Postat av: Anonym

jag tycker du var hur snygg son helst i din outfit!!!... du är verkligen bra på att matcha cool kläder!!..



MEN kan inte hålla med Petra och Kristin... HJORTRON är gott... (tyckte inte heller speciellt mycket om det förut... men nu)... LÖVE IT... prova sockerkaka (som jag inte gillar speciellt mycket) grädde och hjortronsylt.... DET BLIR HUR GÅTT SOM HELST!!!!!...



Kram

2009-02-01 @ 08:36:51
Postat av: SOFIA

Det var jag här ovan

2009-02-01 @ 08:37:19
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHAHAHA ER HJORTRONDISKUSSION ÄR SJUKT UNDERHÅLLANDE ATT LÄSA! VILKEN DEBATT!!!

2009-02-01 @ 10:31:52
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: agustine


Jag är Agustine jag är från Australien Jag vill tacka dr Humen för vad han har gjort för mig Först trodde jag jag kommer aldrig min kärlek tillbaka tills jag bestämde att ge det en trie. Jag sa till honom att min fd älskare som jag älskade av hela mitt hjärta lämnade mig för en annan kvinna alla Dr Humen gjorde var att skratta och sa att han kommer att vara tillbaka till mig i 2days tid jag lärde han låg på 2rd dag mitt ex ringde mig och sa att han vill se mig, blev jag chockad då han kom till mig och började tigga att han förtrollad, omedelbart jag förlåter honom och nu är vi tillbaka och han verkligen kär i me.All tack vare dr Humen han verkligen underbara incise du vill kontakta honom här hans är privat e-post [email protected]

2012-10-27 @ 12:40:16
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0