Hej på er!

Publicerat: 2009-10-31 Kl: 16:18:59 | I kategori: Fest, helg & vänner


Minns ni mig?
Här är iallafall en dagsfärsk bild på min om ni glömt:



Så, nu har jag fräshat upp erat minne. Här är jag! Men var har jag varit?
Åhh... min blogg fuckade upp sig rejält i och med att en datasnubbe skulle sätta in en
banner på min blogg som skulle gå till min Rosa Bandet insamling. Den trashade hela bloggen, that´s why så få kunde komma in på den. Hade ett tag gett upp hoppet om att få tillbaka bloggen,
men nu ska det fungera!

Jag är grymt nöjd med att vi tillsammans fick ihop 700 spänn! Många bäckar små... Extra stor kram till alla er som lämnade ett bidrag!!! Vilken bra grej att ha på sin egen blogg.

Nu har jag precis kommit hem från en shoppingtur i SKHLM centrum, dessförinnan var jag i Örebro och festade med gamla pluggkompisar. Vaknade förvånandsvärt pigg och glad och tog tåget hem vid elva! Den du!

Blev en blixtvisit i Örebro, 16h tur och retur. Kändes i hjärtat när jag åkte genom Örebro. Så många minnen. Tänk att jag bodde där i nästan tre år... Lot´s of memories.. Och igår skapade vi nya!! :)

Nästa gång det blir Örebro, blir redan i december då det blir julfest med "gamla gänget" åh vad jag ser fram emot det! Då ska vi även vara lite längre i Örebro så man kan gå lite på stan, kolla in Vadköpings julmarknad och spionera på våra två tidigare lägenheter... :)

Hoppas ni har det bra!

 



Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Vikken jäkla tur att bloggen gick att rädda!!

Annars hade jag skickat torpeder på "datasnubben"!!!



Pussar o kramar

2009-10-31 @ 16:25:23
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finally! Som jag har väntat på ett livstecken från dig. Dramatiskt att posta ett inlägg om bröstcancerfonden och sen inte höra av sig på flera dagar :)

2009-10-31 @ 16:37:57
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Ann

Vilken tur att din underbara blogg gick att rädda!! Och skönt att se dig igen =)

Det dagsfärska fotot tycker jag var helt underbart fint på dig du ser så naturlig, mysig och glad ut, vilken skrattgrop du har ... så sött =)

Kram och trevlig helg!!

2009-10-31 @ 19:27:07
Postat av: Petra Bloggar

Vad söt du är!



pussi



ps. jag ser fram emot att se ditt julpiff i stugan, har en känsla att det blir något utöver det vanliga ;-)

2009-10-31 @ 19:38:00
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Madeleine

Vad trevligt att Örebro har haft finbesök. Tyckte väll att staden lyste upp lite extra i morse:)



Men det var sig likt va? Typ slottet mitt i stan utan att ha flyttat på sig....



Sköt om dig. KRAAM

2009-10-31 @ 21:30:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Kattis

Wow vad fin du är! Supersnygg i håret och toppen är ju underbar!

Å vad skönt att du är tillbaka :-)

KRAM

2009-11-01 @ 10:06:57
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ååh, då kanske vi stöter på varandra på stan eller på julmarknaden ;)

2009-11-01 @ 11:31:47
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: SOFIA

Men va kul att parta med gamla pluggkompisar... kan tänka mig att teaterpedagoger festar på ett alldeles speciellt sätt!!.. Fullt ös, medvetslös!!!..



Kan man inte ge sitt bidrag längre???..



KRAAm!

2009-11-01 @ 12:20:47
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0