Lördag i storstan

Publicerat: 2010-04-29 Kl: 19:50:30 | I kategori: Fest, helg & vänner


Petra frågade efter ett inlägg från i helgen, jag svarade att det kan du kanske få nu i helgen, meeeen... äh det kommer nu istället! Dock inte så roligt, är inte lika flitig med kameran längre! SKÄRPNING!!!

Tog inte med kameran när vi gick ut på kvällen är så jpbbigt att släpa runt på en klumpeduns..:) blev några foton med martins mobil i solnedgången iallafall... men tyvärr bidde de inga partypics... :/



Jag ärså bra på att hålla mig från shopping nu förtiden, köpte ingenting till mig, eller två djupa tallrikar med det ser jag mer som en gemensam investering ifortsatta trevliga middagar... :)

PS! Vi hamnade bla på 5EMTIO4YRA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kuuuuuuuuuuuuuuuk

2010-05-01 @ 16:21:21
Postat av: kristin

vilken myspysig helg! ser ju helt fantastiskt ut :) ni som har kol, har ni något tips på ett mysigt inta-frukost-på-ställe? kramkalas

2010-05-01 @ 17:26:45
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0