Godmorgon fredag!

Publicerat: 2010-07-30 Kl: 10:33:51 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär


Nu hoppas jag att datorn är igång igen och fungerar som den ska. Tur att vi har en "datahacker" i familjen som förstår sig på sånt som en annan bara ger upp efter tre sekunder. Fortfarande inga bilder (förutom det senaste på minneskortet) men har en hel del inlägg sparade, bla Turkiet. Tro det eller ej. Idag reser vi iväg på en liten husbilstripp genom Svea, målet är Öland men efter gårdagens enorma regnmängder kanske vi får tänka om.
Så här såg det ut när vi åkte in till Stockholm igår:



..och värre blev det.

Idag är det dock sol, och jag ska göra några inlägg innan jag tar tag i dagen.

En sak som är så lustigt, nu när datorn gick sönder och vi nu fått den lagad och hel så har min mobil knasat ihop.
Min T9 har bara försvunnit, bara sådär. Och går inte att få tillbaka, kul jul att skriva sms ala 98. 
Tar tio minuter att skriva ett sms som annars tar 30 sek. Kanske börjar bli dags för ny mobil. . . ?




Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Ja jädrar vad det regnade!!

Pappa o mamma fick in vatten i källaren... mindre roligt!



Pingplongtjong

2010-07-31 @ 18:18:51
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0