Nu är det bara för taskigt

Publicerat: 2010-06-30 Kl: 18:48:30 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär




Vi har åkt på en oförutsedd utgift som uppskattas kring en fruktansvärd summa.
Igår skulle vi bokat vår charterresa. Men det blir inte längre någon sådan.

Så idag bryter vi ihop och så ska vi komma tillbaka, men inte idag.

Har några gamla sparade inlägg som jag publicerar innan jag stänger ner.
Mobilladdaren är på vift ifall någon försöker nå mig.


Tack för allt gulligt ni skrev i föregående inlägg!
Hör av mig när jag hittat ljuset igen (tur att man har lite humor kvar...)



Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0