Förra påsken...

Publicerat: 2010-03-30 Kl: 19:02:04 | I kategori: Fest, helg & vänner


Långfredagen: åt vi middag på ett ställe på Götgatsbacken som jag nu ej minns namnet på, sen minns jag att vi ragglade till soapbar och sen hamnade vi på o-baren.

Påskafton: helt galet varmt! Jag gick i klänning och jeansjacka med tunna strumpbyxor.. Invigde mina vita converse och det var SOMMAR i luften.. alla var ute på stan och det var helt UNDERBART!!
Vi tog som sagt en tur på stan, åt Mc Donalds mat i kungsträdgården och sen åkte vi hem och åt traditionell påskmiddag hos mamma. At last hamnade vi på stadshotellet och om jag inte minns fel även på sportbaren med alla andra gamla "trosisar" :)

Hm... okej, påsken ligger två veckor tidigare i år men barbent och sommarklänning känns väldigt långt bort.. ;P



Jag älskar att gå tillbaka och titta på bilder som visar vad man hade för sig för ett år sedan.. :)
Vi ska inte göra något speciellt den här påsken och jag är inget big fan av traditionella familjehögtider då varken min eller min sambos familj ser ut som en typisk svennefamilj. Men man får skapa sina egna traditioner och försöka göra det bästa av situationen!

Denna påsk kommer antagligen bjuda på både släktmiddag, vårutflykt, sthlms utgång, mamma-middag, svärfarsfika... m.m. =) Jag som först trodde att vi inte alls skulle ha något att göra.. =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

om ni inte hade haft något att göra så var ni ju faktiskt välkomna till oss :-)



pussi

2010-03-30 @ 19:10:08
Postat av: jama

Men åh, vilken glad överraskning att du bloggar igen. Upptäckte precis att Petra gör det oxå. Har saknat er, mina små glädjespridare ;)



Tråkigt att du mått lite dåligt. Känner igen det där lite grann, man går runt o tänker så mkt o bara mår allmänt...kasst. Jag har känt så ett litet tag, mkt konstiga tankar som dyker upp, vad man vill med sitt liv osv... Jag borde ju njuta av mina barn och min karl..som älskar mig. Men istället har jag bara vart gnällig o vresig. Usch.



Jaja, nu går vi mot våren. Jag känner redan nu sen vi ställde om klockan hur LJUSET gör mig gladare. Har oxå precis sattit igång med träningen igen (ehhh alltså igår...) Nu jävlar!!!



Stor kram!

2010-03-30 @ 19:37:09
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj va de så där varmt förra året?! Tror tyvärr inte att de kan bli samma i år..



Då ska jag rota fram Drömhem & Trädgård och kolla om jag hittar annonsen!

Kram

2010-03-30 @ 21:58:57
Postat av: SOFIA

Bra med en liten påminelse där.. kom inte ihåg att det var så varmt förra året... men hoppas att det blir soligt i år i alla fall.. så att man kan sitta på balkongen och mysa..



Hoppas allt är bra!

Kram

2010-03-31 @ 10:15:41
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Lina

Visst är det roligt att kunna gå tillbaka i bloggen och minnas lite extra detaljer...



Hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Stor kram

2010-03-31 @ 18:50:41
URL: http://linalotta.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0