Vi 3 och det där med namn...

Publicerat: 2010-10-31 Kl: 12:13:00 | I kategori: Kärlek & allt vad det innebär




Fotot är taget den 9/10 på min kompis 25-års fest av självaste födelsedagsbarnet.
Bortsett från att jag har ankmun och fetnacke så är fotot väldigt fint! :-)

Vad gäller namnbiten för Bullen så hade tänkt ett annat tilltalsnamn är Bullen till Bullen, och nu är vi nog på det klara med vad det blir oavsett vad och vem det blir. Vi vet ännu inte om det är en flickbulle eller en pojkbulle som ruvar i min mage. Men vi vet vad vi tror... :-) Fast namnen håller vi hemliga!


Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Ankmunnen e bara söt & fetnacken ser jag inte skymten av, så bilden e superfin på er alla! :-)

2010-10-31 @ 12:53:20
Postat av: Smulan

Fina ni ! :o)

2010-10-31 @ 13:33:15
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ni är ju för söta =)



Jag trodde ni visste om det var en pojke eller flicka i magen? Hade fått för mig att ni bara höll det "hemligt" här i bloggen, men då har jag fattat fel. vad spännande, jag tror på en kille i alla fall för din mage ser ut som min i formen tycker jag mig se ;-)



Ja nu har vi tvättat en maskin med vita saker, smålog när jag hängde upp dem på tork., Känns som när man hade dockor och lekte ;-) Ja randigt är en favorit i myrans garderob och så rätt färglösa saker emn som sagt både jag och hans far är rätt "beiga" och inte särskilt spaciga när det kommer till kläder, haha!



Ja det stämmer där inne i höghuset sitter jag och ugglar på vardagarna. Ingen hemlighet bara att jag aldrig nämnder namnet. Tänk vad nära vi var då =)



Ha en fortsatt skön söndag, nu är andra maskinen klar med lakan bland annat till lillmyran =)



Kram på dig!



Ps, ja detta med agkort, jag är urusel. Måste ta tag i det kommer ävl ångra mig när jag är slankare igen kanske ;-) ds

2010-10-31 @ 13:54:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Carolina

Va härligt att ni är överens! Det är nämligen inte vi.. de var vi inte med pojknamn heller men där hade jag kunnat ge med mig o hållt med Andreas men när de gäller flicknamn så har vi varsin favorit och de verkar inte som att nån av oss kommer ge sig så vi få antingen dra lott eller välja nått helt annat ;)

Ni är så söta på bilden så! Kul o ha några fina bilder på er två tillsammans när Bullen finns med också!

Kramar

2010-10-31 @ 16:50:33
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vi har två olika lakanset till den lilla moseskorgen som myran ska sova i första tiden. Det ljusblå polkadot varianten som jag visat på bloggen och ett grått "Moln" från Gunilla Axén. Sedan har vi köpt två större till spjälsängen, det från Lexington och ytterligare ett från polkadot, så vi har 4 par lakanset, två till varje säng. Fler blir det nog inte till moseskorgen i alla fall, till spjälsängen blir det kanske fler när dte blir aktuellt att han sover i den.



Barnvagnen har vi redan här hemma sedan ett tag tillbaka. Jag brukar rulla den här inne ett varv vissa kvällar och maken ser bara konstigt på mig då, haha! Vi har också köpt till vinterhjul och en åkpåse i offwhite. Köpte även en extra sittdyna som ska "andas", men den kommer ju användas först när liggdelen tas bort samt så blev det även en parasol för vår/sommarsolen allt i off white. Tyckte det var lika bra att beställa, men annars inga andra tillbehör.



Kraaam

2010-10-31 @ 18:07:50
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ops, nu var jag lite snabb med klickknappen, jag var ju inte riktigt klar kom jag på ;-)



Jaha så ni vet inte könet som sagt, det hade jag fattat det som, vad spännande. Förstår att ni nu lika gärna kan vänta.



Ja tänk om vi valt samma namn, men det finns ju ganska många och välja mellan om man säger så ;-) Skönt att ni är överens, det har jag och maken också varit från första stund när namnet ploppade upp. Längtar såååååå tills han föds det lilla livet, just nu så är han väldigt aktiv nästan hela tiden. Han liksom vänder och vrider på sig där inne så att hela jag både skakar och magen ändrar form. Nästan lite läskigt, tidigt imorse höll han på med något läskigt där inne, liksom ilade precis som han drog med sina små nagalr på min insida, gjorde riktigt ont, skitungen min ;-)



Kraaam igen sötis

2010-10-31 @ 18:13:20
URL: http://starwoman.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0