NEGGOLISTAN

Publicerat: 2011-04-11 Kl: 18:06:00 | I kategori: Hiss & diss



  • Att Martin har köpt ett stenhårt toalettpapper från Serla. Inte alls en trevlig upplevelse att besöka toaletten.
  • Att jag fått tillbaka min dåliga hy med mina "böldbesvär" som var helt borta under graviditeten. Så himla tråkigt och känner mig så ful och äcklig.
  • Att blogg.se statistiken är helt fucked up. Eller så har ni dissat mig. Men det dissar jag också isåfall. Dissar att ni dissar mig.
  • Att en vante till Tuvas marinblå Zara overall är borta (som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta då hon använt den a lot och hon hade på sig den när hon åkte hem från BB). En vante är alltså borta.
  • Att det blåser så in i bomben just nu så man blir alldeles gråtig och får ont i sina bihålor när man går ut
  • Grannens ek. Vår granne har en flera hundra år gammal ek på sin tomt. Därför har vi flera hundra miljarder eklöv på vår tomt. Tillägg: Eklöv förmultnar inte. *suck*
  • Att jag ännu inte fått utbetalt för mina semesterdagar som jag tog ut i december.
  • Att allt som berör bröllop är så satans dyrt och att vi just nu är fattiga som små lusiga lusar.
  • Att vi ännu inte har bytt påsen i blöjhinken. På tre månader. Fräsht. Men alltså håller hinken vad den lovar. Att den inte ska sprida någon odör...
  • Att jag känner mig ful och fel i vad jag än tar på mig
  • Att bensin är så dyrt och omiljövänligt - annars skulle jag hälsat på mina vänner i städerna jämt!
  • Att jag aldrig längre får vakna av mig själv
  • Att jag måste göra och genomgå en ny operation efter förlossningen. Den får typ alla mina dissningar gånger tusen.


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Hej på däj!



Mailade blogg.se supporten och fick till svar att de har problem med statistikmätningen men att det ska vara löst typ nu.



Ny operation... :(

När då?`



I know the feeling av att känna sig fet och ful i allt man tar på sig :(. Ingenting sitter som det ska/borde!



Mina föräldrar bor på adress EKBACKEN... du kan ju gissa om jag har krattat eklöv en eller flera gånger i min ungdom...



Vakna av sig själv... Vi får ta in på hotell UTAN barn SNART!!



Mm mm mmmmmmm



Puss o kram så in i h-vete!

2011-04-11 @ 18:57:35
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Min statistik strular också, dock är vårt toalettpapper av det mukare slaget eftersom jag köper det.

Nätterna blir bättre snart - jag lovar och jag håller med om att bröllopsbudget suger. Jag hatar också att vara fattig och alla som säger; Men tänk på er stora dag, då är det värt allt! Jaja, men jag vill ha pengar NU. Också.



Häng i, imorgon känns det nog lite bättre!



Kram

2011-04-11 @ 19:29:37
URL: http://lattearlivet.blogg.se/
Postat av: C-påväg

Det va inte mycket hiss :( du får försöka tänka på bröllopet istället för pengarna, men Det är väl svårt tyvärr.. Operation? Har jag missat något nu igen? Nåväl, jag kommer hålla tummar och tår för att allt går bra! Förresten, hur kommer det sig att du gillar sickla köpcenter så mkt? Jag bor precis i närheten och har inte riktigt fastnat, men jag har ju inte barn heller :)

2011-04-11 @ 20:00:17
Postat av: Malin & Prinsessan

Förstår dig så väl gumman! Jag bröt ihop totalt för några veckor sedan för att jag var tjock, fet, hyn dålig, håret katastrof och jag dessutom vräkte i mig godis.



Nu har jag dock kommit ur det och är pepp igen! Även om jag räknar med tillbaka slag lite då och då.



Du Är SUPERFIN SNYGGA SOFIE!!!



puss & kram!!

2011-04-11 @ 20:57:59
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: hörsel-carro

usch och fy för hudproblem! Cliniques serie "anti-spot" är bra. Har dessutom solskyddsfaktor vilket är bra inför sommaren om man inte vill bomba hyn med mera olja. Inte så billigt dock.



Vad det gäller bröllop så är allt dyrt, och allt är faktiskt inte värt pengarna. Vi gifte oss 100501 och struntade i en massa som vi sedan inte alls tänkte på att vi hade strukit. Vad är kvar att fixa/köpa? Du är möjligtvis inte ute efter tygservetter? Vi har nämligen sådana vi tänkt sälja för ett "bra" pris.

kram kram

2011-04-11 @ 21:15:05
Postat av: Carolina

Känner så väl igen mig på både finnproblem och klädproblem! Dessutom har jag ordentligt hårproblem också! Bläää!



Men du, operation?! Vad är det som är fel?



Stor kraaaam

2011-04-11 @ 21:28:23
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Linda

Du, count me in. Jag tror det hör till att få ett och annat psykbryt som småbarnsförälder och under sånna tillfällen kan man dissa precis hur mycket som helst. Du kan definitivt räkna in mig på några punkter här. Men, keep your head up. Få mammor får mig att skratta så igenkännande som du. Och på bilderna du delar med dig av ser du för tusan alltid fräsch ut!

2011-04-11 @ 21:36:13
URL: http://kameralins.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0