EN LISTA

Publicerat: 2011-05-20 Kl: 10:14:38 | I kategori: Utmaningar & sånt


Fördrev lite tid med att fylla i en lista medan jag väntade på att Tuva skulle vakna och helt enkelt inte orkade vara hypereffektiv som jag egentligen borde ha varit. Nu är jag iaf påklädd.

Dagens humör:
Lite frustrerad och inte så jättenöjd. Men egentligen är jag glad, har bara lite svårt att samli ihop mig.
Dagens borde: Maila en massa människor.
Dagens frisyr: En ihopsamlad knut av hår som borde tvättats typ igår.
Dagens smink: Nothing, förutom lite rester från gårdagens mascara som jag glömde tvätta bort. Sexigt.

Dagens klädsel: Har inte bytt om för dagen än så jag lodar runt i Monki mjukisar och en Backyard babies (!) tischa som jag klippt större ringning i halsen på.
Dagens favoritlåt: Anar att det kommer bli Babblarna as always.
Dagens planer:
Gå en riktigt lång promenad med Tuva och Lykke (är hundvakt i helgen). Köpa vin och mat och dricka och äta. Samt hänga tvätt.
Dagens vill ha: En ledig morgondag med Martin.
Dagens längtan: Att M ska komma hem så vi kan ta freeeedag!
Dagens beroende: Som alltid - läsa bloggar via i-phonen.
Dagens tråkigaste: Att jag är så bankrutt att jag inte har råd att köra mig någonstans.
Helgens bästa: Att mamma sa att jag antingen för köpa mat till mig på lördag på hennes ICA kort eller pizza.
Helgens mest efterlängtade: Att jag ska träffa mina fd kollegor på söndag. Annars är den här helgen inte alls efterlängtad.

Dagens motto: Man har det inte roligare än man gör sig.

Så sluta deppa och börja steppa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är så befriande att läsa att det finns fler än jag som intekänner sig jätterika (på pengar) jag kan fasen få lätt ångest av att läsa mammabloggar där det inte märks någonstans att dom har mammalediga plånböcker. Fattar liksom inte vad jag gör för fel haha ;)

2011-05-20 @ 22:38:53
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0