TIDERNAS SÄMSTA FÖRE & EFTER

Publicerat: 2011-11-30 Kl: 22:47:44 | I kategori: Sofie & mode





Finns knappast något fulare än när mina lockar är utborstade.

Förmodligen tidernas sämsta före och efter bilder, otroligt missvisande då efterbilden är tagen med blixt och håret ser betydligt guldigare ut än vad det är. Sen fick jag inte till vinkeln med huvudet riktigt, haha. Men håret är i a f skapligt i fokus. Nu känner jag att det här inlägget blir otroligt töntigt så det är dags att avsluta nu.

Jag är på världens sämsta humör efter att suttit och laddat upp foton på photobox och allt bara krånglade och tog nästan två timmar. Jag har jordens sämsta tålamod och blir galet frustrerad och irriterad, får spastiska utfall som knappt går att kontrollera. Just nu är jag farlig, våga inte irritera mig...


Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0