HISTORIEN OM VÅRT BRÖLLOP

Publicerat: 2011-09-30 Kl: 18:28:00 | I kategori: Bröllop & allt vad det innebär



Foton: Jane Nilsson - Världens bästa bröllopsfotograf "Felicitas foto".


Snart har det gått två månader sedan bröllopet och det känns helt overkligt. Tiden har gått så fort. Det är inte förrän nu man börjar landa och jag har nu börjat ta tag i mig igen och det som rör bröllopet. Bilder ska väljas ut till redigering, tackkort ska formuleras och fixas och annons till tidningen ska vi även se över. För några dagar sedan började jag skriva på berättelsen om bröllopet. Från vigseln ända fram till efterfesten. Det är så mycket känslor och det är så starkt för mig att det är svårt att skriva om och hitta orden till men nu har jag i alla fall börjat. Snart så.


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

Vilka fantastiska bilder, ett stort grattis till ert bröllop :)



Å måste säga vilken fin blogg du har!



Trevlig kväll! :)

2011-09-30 @ 19:38:34
URL: http://roxenmo.se
Postat av: term paper writer

mycket intressant artikel

2012-02-03 @ 10:35:02
URL: http://e-writer.org/term-paper.php
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0