MINNS ÄNNU PRECIS HUR DET VAR

Publicerat: 2012-04-30 Kl: 09:40:58 | I kategori: HUSBYGGE 2012




Såhär såg det ut bara förr mindre än en vecka sedan. Nu är allt borta. Lite skumt är det allt men när det känns faktiskt inte så mycket. Inte än. Kanske har man inte förstått, kanske är det inte mer än att flytta? Martin sa igår att det är sån tur att vi (jag) fotat så mycket så man kan gå tillbaka och minnas. Fortfarande känns det så självklart jag vet precis hur vattnet smakar i köket, hur det drar från golvet vid Martins sida av sängen, vilken spik man ska undvika att fastna i med strumpan vid öppna spisen. Hur det känns när man slår i höften i matbordet. Hur tyst det är när man sover men hur det brummar lite från fläkten inne på toaletten om man har dörren lite öppen.

Men nu är det crash boom bang finito.
Dags att vända blad och skriva nytt och ta nya foton!

Idag kör vi återigen men nu är det mer sortering och lite saker som ska sågas och fixas. Men idag är barnvakten på jobbet så vi får ha Tuva med oss och det är inte en helt idealisk plats för småbarn att vistas på med brädor med spikar, glasfibertussar, och andra otäcka saker över hela stället. Så vi får turas om att vara med henne och passa på nu när hon sover. Jag har sinkat mitt finger som gör att jag inte har full arbetsförmåga, så typiskt mig men armen och handen krånglar därför (pga ett finger?löjligt).

Idag är det valborg. Vad ska ni göra har ni några roliga planer?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska grilla med min bror sen när sambon kommer hem från jobbet ikväll sen går vi ner och kollar på Maj brasan och fyrverkerierna här i Nybro.. Lugn och mysig dag

2012-04-30 @ 12:59:20
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Mira

Här blir det lugna gatan då både Ella och jag är krassliga. Åker på än den ena än den andra förkylningen, så trött på det nu!



Hoppas ni får en mysig kväll! Ta det lugnt med fingret. ;-)

2012-04-30 @ 14:19:51
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Vad skönt att iaf har bilder att titta tillbaka på :-)



Här är det sjukstuga, så det blir en lugn valborg för oss!

2012-04-30 @ 17:46:38
URL: http://vardagspusslandet.blogg.se/
Postat av: Tackan

Gillar din blogg! Städpsykopater och stavingsgalningar, träffsäkert ::)

2012-04-30 @ 20:03:11
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: John

Hej,vad fint ni har, måste bara fråga om det är sage eller ljusblå färg på kartell fly'en...? Ha det bra.//Mvh John

2012-05-04 @ 14:53:36
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0