BARNSKOR SÅ GÖLLIGÖLLIGT

Publicerat: 2012-08-31 Kl: 15:25:06 | I kategori: Babyshopping & sånt


Barn är kul (oftast), skor är kul (alltid) slår man ihop det får man... Barnskor!

Jag vet inte varför men jag har alltid gillat skor. Minns mina vita jympaskor med gröna skosnören jag fick som liten och som jag sov tillsammans med... Det är så roligt med barnskor. Innan vi fick Tuva hade vi köpt flera små såna här egentligen helt onödiga men ack så söta, babyskor. Tror jag har ett inlägg någonstans om detta...

Hittade dessa balla skor på Skopunkten som hon får ha fram tills det är dags för varmare skor i höst. 179:- var priset.



Kommentarer
Postat av: Anne

Vilka coola skor du har hittat =)
Måste hitta skor till min lilla buskille, så ett besök till skopunkten lär det bli!
Ha en fin fredag!

Kram Anne, som är förkyld =( Maken o sonen sover redan.. Roligare fredag har man ju haft ;-)

2012-08-31 @ 20:15:32
Postat av: michaela


Tuva är sannerligen en stilförebild! coolaste ungen =D

2012-09-02 @ 12:28:25
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0