VAD BLIR DET FÖR MAT?

Publicerat: 2012-08-31 Kl: 14:24:47 | I kategori: Tuva & allt vad det innebär


Okej, jag erkänner. Jag njuter av vädret. Jag älskar regniga fredagar såhär på förhösten. Okej, att vi bygger hus och det försvårar arbetet är en annan femma men bortsett från det är regnet min vän. Jag är en riktig myslort och tycker liksom att maten smakar extra bra när det regnar utanför fönstret. I alla fall nu när börjar bli höst.

Har varit en vända på affären och systemet och handlat inför kvällen. Mat och dryck verkar lovande. Havskräftor och chablis m.m. Fast egentligen föredrar jag insjökräftor. Favoriten är kräftor från Vättern med mycket smak av salt och krondill. Synd bara att det är så dyrt, här kostar en hink närmare femhundringen...

Vad ska ni äta och dricka ikväll? Berätta!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/516330/images/2012/pic_5040acadddf2b3158900002b.jpg" class="image">



Kommentarer
Postat av: Carro

Freeeedagsinlägg kanske... :)

2012-08-31 @ 15:50:49
Postat av: JoHo

Kycklingburgare blir det här! Och lite bubbel för att fira att vi överlevt första vardagsveckan efter sommaren :)

2012-08-31 @ 16:36:14
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0