HUNDFOTOGRAF NÄSTA?

Publicerat: 2012-12-03 Kl: 18:09:44 | I kategori: Husdjur & allt vad det innebär


 
Jag sitter och tittar på fotona från idag. Blev glatt överraskad att jag lyckades fånga en bild på Lykke där hon:
 
1. Inte studstar omkring i glädjeryck
2. Inte har munnen full med snö
 
Jag ville just fånga hennes snöiga nos och tycker jag fick till det bra här. Men jag stör mig på att fokus hamnade på hennes nos och det känns lite som om hennes öron hamnade utanför fokus så nosen blev oproportionerlig i förhållande till restan av huvudet. Jaja. Det kommer med tiden.
 
 


Kommentarer
Postat av: The Great comeback of SurCissi

Fantastisk bild i mina ögon!


(Hm.. Det var en snäll comeback. Vänta ba vänta. Återkommer.)

2012-12-03 @ 21:00:17
Postat av: Anonym

Åh jag blev glad nu när du skrev! En efterlängtad comeback!!!!'

2012-12-03 @ 21:24:31
Postat av: Suzi

Om du leker lite i lightroom/photoshop och markerar ögongloberna och ökar skärpan på dom så kommer de träda fram på ett helt nytt sätt!
I övrigt är bilden superfin!
Och även bilderna från restaurangen i.. Går?!

Svar: Men åååh jag vill kunna göra så men alltså ps - jag HATAR det!! även fast jag har den versionen på svenska! Det går bara inte!!! :(lightroom har jag inte heller men jag har sett andra som gör så och det blir sån effekt!

Ska läsa dina möhippeinlägg i efm!!!
-Sofie-

2012-12-03 @ 21:59:02
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Postat av: Jane

Äsch, det där är en superfin bild!!

2012-12-04 @ 15:26:52
URL: http://www.janehaglund.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0