VILKET JÄVLA AVSLUT PÅ 2012

Publicerat: 2012-12-31 Kl: 07:26:57 | I kategori: Jag & allt vad det innebär


Året är snart slut och jag skulle egentligen vilja göra en årssummering men jag vet att jag inte kommer att hinna det. Det gör mig lite brydd faktiskt att det går så undan att jag inte hinner med några återblickar.

Jag påbörjade ett bildinlägg från årets höjdpunkter med en bild per månad men eftersom jag aldrig kan avgränsa mig så blev det typ fem bilder per månad och sen kom jag aldrig längre än till april. Och inlägget jag skriver på nu kan inte bli längre än såhär för nu har liten tröttnat på att bygga duplo (i vår säng sen klockan sex) så det är dags att gå ner och fixa frukost. Vi har glömt köpa bröd och måste äta havregrynsgröt till frukost. Vilket jävla avslut på 2012.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Sofie, har läst din blogg nu ett bra tag och även på instagram. Vill tacka dig för din sköna uppriktiga ton, och samtidigt önska gott nytt år!

2012-12-31 @ 10:41:43
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0