VILKEN TIDNING?

Publicerat: 2012-01-26 Kl: 17:57:55 | I kategori: Böcker & Tidningar


Jag har kommit över en av Martins julklappar från ett av hans jobb, ett presentkort på Mediacard.nu. Eller han sa faktiskt "välj själv vad vi ska ha". Så därför sitter jag vid skärmen och som alltid drabbas jag av beslutsångest inför alla dessa val. Jag vet i alla fall vad jag inte ska välja, pocketböckerna var bara såna där mossiga självhjälpsböcker som Mia Törnblom. Inte min kopp te. Ljudböcker har jag för mycket konsentrationssvårigheter för att uppskatta och Martin skulle heller aldrig lyssna på det. Han tycker såklart som jag ;-) Kokböckerna var heller inte mycket att hänga i granen.


Kommentarer
Postat av: SS

Plaza känns som ett säkert kort men allt om mat är inte fy skam, sista har jag inte hunnit läsa någon gång! Dock måste jag erkänna att jag tycker King är rätt välskriven och hittar nästan alltid något läsvärt däri!



/Supersmeller - jobbade i tidningsbutik förr!

2012-01-26 @ 19:46:42
Postat av: Carolina

Den där Tove tidningen vet jag att jag köpt någon gång men njaaa..den kändes bara ihopslängd på nått vis.

Allt om man har vi fått i en prov prenumeration någongång och ja, de var väl bra! Plaza gillar jag och har haft prenumeration för några år sedan. Skulle absolut kunna tänka mig den igen!



Ang. ljudboken så förstår jag också vad du menar, skulle liksom inte kunna koncentrera mig alls utan börja fixa med en massa annat och helt glömma bort den där ljudboken!



Puss på dig

2012-01-27 @ 14:41:17
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: jennys dockhus

Tove älskade hem är jättebra. den visar lite dyrare och lite billigare grejer och de tipsar om inredning och trädgård. de tipsar om mat och "gör det själv".

2012-01-27 @ 17:25:26
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag prenumerar både Plaza interiör o Tove älskade hem..tycker båda är bra men gillar nog mest Tove tidningen..

2012-01-27 @ 20:04:22
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0