IDAG ÄR DET BARA EN MÅNAD KVAR

Publicerat: 2012-06-28 Kl: 19:10:40 | I kategori: Bröllop & allt vad det innebär


   
Min fina Sandra ute i kohagen...Ser ni vad hon skrattar med ögonen.
 
 
Fotona är från Sandra och Marcus provfotografering med deras duktiga bröllopsfotograf Lina Nydahl. Vill ni ser mer av fotona från bröllopsdagen så klicka här.
 

Jag tyckte det var väldigt roligt att planera vårt bröllop, men att planera någon annans är ännu roligare!
(Det är nu Sandra och Marcus börjar bli oroliga efter att läst meningen här ovan). Jag skriver inte mycket om Sandra och Marcus bröllop, fast det upptar den största delen av min tankeverksamhet (nu blir de oroliga igen). Men det är just eftersom de känner till min blogg och även läser (eller Marcus orkar inte läsa, han tittar mest på bilderna men när han ser bild på sig själv så väcks nog intresset även för texten). Men därför kan jag inte dela med mig av alla tankar och "the life of being a toastmaster". På något sätt känns det här nästan ännu viktigare än mitt eget bröllop, eller den uppgift som vilar på mig är mycket större nu som toastmaster än som brud. Då kunde jag bara lalla runt med planering av bordsdekorationer och de största och svåraste besluten var bordsplaceringen och om jag skulle ha utsläppt eller uppsatt hår (ni som hängt med vet att jag valde en blandning). 
 
Men nu är middagen och festen i mina händer och... herregud. (Nu blir Marcus och Sandra så oroliga att de snart tar tillbaka förtroendet som toastmaster till deras bröllop). I vilket fall, idag är det en månad kvar och jag har såklart stenkoll på läget (skriver bara så för att Sandra och Marcus läser och för att de nu ska ändra sig och inte ta tillbaka förtroendet, ni andra kan ju lista ut sanningen). Men, när det väl kommer till kritan så blir det magiskt oavsett och jag har som alltid säkert förstorat min uppgift och lagt för mycket betydelse vid min egen insats. Sandra och Marcus är magiska, alltså blir deras bröllop magi. Om sen talen kommer innan alla hunnit sätta sig till bords och jag råkar hänvisa bröllopsgästerna till fel bröllopslokal är en helt annan femma och det återstår bara att se... (Där förlorade jag nu helt och hållet brudparets förtroende, ooops).
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin | Mamma - Träning - Mode

Åh, jag är säker på att du klarar uppdraget med bravur! Så brudparet i fråga kan känna sig heeeelt lugna :D

Kram vännen!
Ps. Finns krönikan online någonstans?

2012-06-28 @ 20:36:11
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: hemlis

Jag funderade just över varför det skrivits så lite om det kommande bröllopet. Visserligen ska jag inte ha nått bröllop utan bara gifta mig, men det är alltid kul att läsa om.. :)
Jag har förresten bara en vecka kvar. hihi. /hon ska gifta sig i smyg.

2012-06-29 @ 13:01:00
Postat av: Anonym

Men vem fan är du "hemlis"? Är du någon jag känner så kan du räkna med brutal eftermöhippa som inte blir nådig om det är så att vi känner varandra "på riktigt". Haha. Eller visst, alla får göra som de själva vill! ;-)


Önskar dig en underbar bröllopsdag!
Berätta sen eller får jag ändå veta det på annat håll!?!

Kramar

2012-06-29 @ 17:06:06
Postat av: hemlis

hihi, du känner inte mig så du (och jag) kan vara lugn. ;) Och jag lovar att jag ska berätta vem jag är.. för på nått annat sätt får du inte veta.
Ha en härlig helg! kram

2012-06-29 @ 20:03:02
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0