Min första krönika

Publicerat: 2012-06-27 Kl: 23:41:15 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär


Ligger under täcket och känner mig alldeles pirrig i magen. Om jag håller mig vaken i fem timmar till så kan jag möta tidningsutbudet och ta tidningen direkt i handen. För en tid sedan fick jag ett samtal från Södermanlands nyheter. Blev nervös och trodde de ville stänga ner bloggen men istället ville de fråga om jag kunde skriva två krönikor i sommar. Imorgon kommer min första. Ni som hängt med känner igen storyn. Dock alltid lika aktuell, även om det är elva år sedan. 
 
 
Men nu, sova.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad spännande! Kan jag läsa den på hemsidan också? Kram Malin*

Svar: Nja tyvärr inte, men jag kan fota och lägga ut på bloggen! Har dock skrivit den tidigare som jag vet att du läst.. ;)
Kramar!!!!
-Sofie-

2012-06-28 @ 14:46:28
Postat av: Linnéa

Krönikan i SN var jättefin! Har läst samma ord på bloggen förut men det berörde lika mycket när jag läste dem i tidningen också.
Har följt din blogg i ungefär ett och ett halvt år och det är alltid lika spännande att läsa din blogg! Speciellt när jag själv är från Trosa-trakten.
Keep up the good work!

Svar: Men åh vad roligt! Tusen tack! Vad roligt att du sjlv kommer härifrn och eftersom att du har möjlighet att få tag på tidningen så måste det innebära att du också bor i närheten! :) Blev jätteglad för att du skrev. Så roligt att få lite uppskattning, det värmer. Kul att höra att du terkommer till min blogg.Stor kram och härlig sommar önskar jag dig!
Sofie
-Sofie-

2012-06-29 @ 11:19:20
Postat av: Malin*

Hej igen! Tack för svaret Sofie! Ok ja jag minns mycket väl den berättelsen. Nu när jag vet vad du skrev krönikan om. Den är himla fin dock, så värt att lägga upp igen för dina nya läsare. Jag minns hur fint det var att läsa att det finns fler människor med samma tankar och saknader. Massa kramar till er! Hoppas ni får gå vidare från singel och grus snart! Trä eller betong vore ju en rolig fortsättning!

2012-06-30 @ 02:17:08
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0