Tidsoptimist AB

Publicerat: 2012-03-30 Kl: 10:28:29 | I kategori: Resor & utflykter


Efter en panikartad springtur för att hinna med bussen sitter jag äntligen på tåget med halvdan packning, våra hem nycklar och en nästintill stukad fot. Eller hemnycklarna har jag lämnat ifrån mig på hemlig plats så M kan plocka upp dem och komma in i huset. Foten bultar men jag kan ändå gå på den så det är nog ingen fara, ramlade ner för trappen när vi skulle springa till bussen. Så kan det gå!

Tågresan beräknas ta sex timmar och innefattar ett byte i Lund. Tålamodet är nerpackat i resväskan. ;-)


Blir nog inte så mycket bloggning i helgen. Är ni nyfikna så kolla på instagram eller twitter vad vi gör.

Sofflan heter jag på båda ställena!



Kommentarer
Postat av: Yohanna

Trevlig resa, vettja! :)

2012-03-30 @ 15:38:28
URL: http://maiplu.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0