BRUDSMINKNING - BEATRICE

Publicerat: 2012-11-21 Kl: 20:47:00 | I kategori: Sminkningar


 
Någon som aldrig kommer att glömma att den 11/11 2011 inföll på en fredag är Beatrice som fick sitt bröllop med sin stora kärlek just den här dagen. Jag kommer heller aldrig att glömma detta för jag fick äran att vara en liten liten del av Beatrice annars så stora dag då jag fick uppdraget att göra hennes brudsminkning. Det var otroligt roligt både att få sminka men också dessa möten med nya människor och få vara en liten del av en annars så stor och fantastisk dag. Att få vara med och dela den mysiga stunden av nervositet och förväntan, det är magiskt!
 
Tack Beatrice för bilderna du skickade och för att jag fick visa de på bloggen.
Önskar dig all kärlek!
 

 
Är ni fler som jag har sminkat så får ni mer än gärna maila mig bilder (oavsett om jag får dela med mig de via bloggen eller spara för egen del). Ibland får jag för mig att jag borde ta tag i om jag kanske skulle göra någonting av mina "sminkskills" och då kan det i alla fall vara bra att börja med en portfolio.
 
[email protected]
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut ska bara få dem från fotografen först ;-)

Svar: Tjooohoooo vad roligt!!! =)
-Sofie-

2012-11-22 @ 12:33:33
Postat av: Jane

Superfint gumman! För mig får du absolut lägga upp i en portfolio och jag skickar gärna bilder, fråga Emma bara!

2012-11-22 @ 12:41:03
URL: http://www.felicitasblog.com
Postat av: Bea

Tack själv!

2012-11-22 @ 13:13:14
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0