NYA FAVORITEN

Publicerat: 2012-11-27 Kl: 09:47:31 | I kategori: Mode & sånt


 
Stickad tröja med silvertrådar och dragkedja i ryggen. Halsband med maffiga gnistrande fejkstenar. Jag tror jag måste ta lite silvertråd och sticka in i alla stickade koftor och tröjor. Det kanske kan bli mitt mission i livet, silvertrådskupp. Få alla att gnistra lite extra. Inser i detta nu att Tuva har alldeles för lite silvertrådar i sina byrålådor. Nu har vi precis tillfört färgen grönt (eftersom vi insåg att hon hade brist på kläder i den kulören) så nu kanske steg två är att införa lite silver och guld. Kanske guldskor som rymdskor som man bara får hoppa sig fram i om man har på sig dessa. Wow. Det vore något. 


Kommentarer
Postat av: Kika

snyggt!! var har du köpt tröjan ;P

Svar: Tack! Den kommer från H&M! =)
-Sofie-

2012-11-27 @ 10:46:55
Postat av: Anonym

HM!:)

2012-11-27 @ 13:02:47
Postat av: Julia

Pompdelux har ett par supersköna och samtidigt snygga/coola barnbyxor med lagom guldglitter i. Kanske finns med silverglitter oxå, inte helt säker. :) men de jag tänker på heter "Mona Little PANTS" o är glittrigare i verkligheten än vad som syns på bilden i deras webshop. De har er rea just nu iaf. Kram från bloggperiodaren Julia. Länge sen jag bloggat nu o läst din blogg. Men lite då o då måste jag ändå kika in. :)

Svar: Men hallå där Sussana Rosita Julia eller vafan du nu heter... ;-) hihi! Jag var inne på din blogg för ett tag sedan men då var det väldigt lite uppdaterat! ;) Kul att du skrev! Ja! Men ett par Pomp de Lux brallor har hon ju men de är mer i jeans men en liten guldlapp sitter där på det har du rätt i! får hålla utkik!! tack för tipset! kram på dig!
-Sofie-

2012-11-27 @ 22:37:55
URL: http://Susannarosita.blogg.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Var med i min julkalender som börjar på lördag! Tävlingar, tips, recept, musik och massor mer :D

2012-11-28 @ 18:17:22
URL: http://mariapalm.blogg.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0