THE HAIRCUT

Publicerat: 2012-11-30 Kl: 19:44:52 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär


Frisyr made by Sandra på Sandras Hårstuga, min frisör i Trosa.
 

Här har ni den, trettioåskrisen eller vad vi nu ska kalla det, från både sidan, framifrån och bakifrån. Uppmanar alla att våga klippa av sig håret eller lämna frisyrvalet i någon annans händer. Så mycket spänning som jag mäktar med.
 
Ikväll har vi barnvakt (igen) fördelen med att bo hos mamma. Om hon ändå är hemma så kan vi smita iväg på kvällen när Tuva ändå sover. Kvällen ska spenderas tillsammans på favoritstället, sista gången för i år och sista gången någonsin med bästa duoparet inom mat och servering då både Robert och Michelle slutar på Bomans till årsskiftet.


Kommentarer
Postat av: Anne

Wow, vad snyggt det blev =)

Satt också hos frisören igår o klippte av 30cm av håret samt gjorde folieslingor m olika nyanser =)

Sist jag satt på frisörstolen var i början av april, så det var verkligen dags m frisörbesök o det kändes sååå lyxigt att få sitta o bli ompysslat!
Är såå nöjd men inte lika modig som dig!
Ha en trevlig helg!

Svar: men 30cm och folieslingor i olika kulörer låter ju jttemodigt det med och man ska inte hålla på och kämföra sig huvudsaken att man blir nöjd! :) Visst är det roligt attt prova något nyttmed håret!
Jag upplevde att jag fick en "annan stil" och kände värsta suget av att uppdatera garderoben när jag klippte av mitt... :)

Ha en fin dag och tack för din kommentar! =)
-Sofie-

2012-11-30 @ 20:29:03
Postat av: Annica

Galet snyggt. Blir själv sugen på att klippa kort men har som tänkt att spara ut håret nu men om jag känner mig själv rätt så lär jag tröttna efter ett tag och klipper då av håret :-P

Svar: Haha... jag jag vet det där är ju asjobbigt att vänta på.. jag tröttnade på att mitt var så slitet och dessutom - DET ÄR JU BARA HÅR! =)
-Sofie-

2012-11-30 @ 20:37:59
URL: http://annista.blogg.se
Postat av: Jane

Supersnyggt och coolt, det klär dig!! <3

Svar: Puss och tack!<3
-Sofie-

2012-12-01 @ 16:39:55
URL: http://www.felicitasblog.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Så jäkla snyggt!!

Svar: Tack snygging!
-Sofie-

2012-12-01 @ 17:23:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: malin

Ah vad fint! Vilke perfekt lösning på "svinto håret"! Det blev jättefint! Bra jobbat Sandra!
Kram Malin*(som äntligen sitter vid riktig dtor och kan kommentera ordentligt)

Svar: Tack cooling! Alltså hallå du borde vara mer flitig på insta tycker jag! Så nyfiken på ditt liv du lever!! :D Kramar
-Sofie-

2012-12-02 @ 06:21:46
Postat av: Julia

Super snyggt! Vad härligt med en ny frisyr, kul med ombyte. :)

Svar: Tack Julia!!! :D
-Sofie-

2012-12-02 @ 18:12:28
URL: http://Susannarosita.blogg.se
Postat av: AnnaMalin

Ååh vad snyggt!!

Svar: TACK!!!! =)
-Sofie-

2012-12-03 @ 14:00:17
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sagt det förut, säger det igen! Sjukt snyggt!

2012-12-06 @ 20:52:31
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0