BARA TIMMAR KVAR

Publicerat: 2012-10-26 Kl: 12:37:06 | I kategori: Mode & sånt


Förberedelser inför kvällen. Eftersom vi inte har en aning om vad vi ska göra (mer än att åka buss) så har vi bekymmer med vad vi ska ha på oss. "Partysnygg" hade de skrivit i brevet men vilken nivå?

Snackar vi paljetter från knä till axel eller är det mer downklätt? Provade igår en klänning med paljetter över halva klänningen. Martin älskar paljetter så han älskade såklart även den. Jag backade. Vi får se om jag ångrar mig ifall Sandra kommer som en färgsprakande glittrig typ Bratsdocka.



Kommentarer
Postat av: Elin

Om ni nu skulle hamna på Chinateatern för att se Dirty Dancing så hör av dig så jag får sno en kram :-) Hoppas ni får en helt underbar kväll! ❤

2012-10-26 @ 13:43:01
URL: http://elinlowstedt.blogg.se
Postat av: Ebba

Hej! Hoppas ni hade kul på Golden igår!
Lycka till med familj och husbygge!

Kram Ebba ( som kom fram till dig på dansgolvet)

2012-10-27 @ 10:08:27
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0