SOMMARSMINK FRÅN YVES ROCHER

Publicerat: 2012-09-14 Kl: 10:41:29 | I kategori: Mode & sånt


 
Jag höll nästan på att glömma! I mitten av sommaren fick jag hem ett kit med produkter att testa från Yves Rocher. Sololja, solpuder och två olika nyanser på vattenfast kajal.
 
1. Monoï de Tahiti, 69:- lättabsorberad fettfri olja. Jag som annars är så dålig på att smörja in mig med body lotion och liknande var faktiskt riktigt flitig med denna spay i somras. Både i grekland men även hemma för att spraya in och återfukta benen. till en början oljig men torkade snabbt in i huden och hade en härlig doft som jag tyckte mycket om. Huden fick ett fint skimmer av oljan så till denna ger jag tummen upp!
 
2. + 3. Vattenfast kajal, 89:- med creme konsistens. 
Om man som jag gillar att måla den inre franslinjen med kajal men stör sig på att färgen släpper efter några timmar så är det toppen med en vattenfast för den sitter verkligen kvar även om jag hade önskat ännu mer svärta av den svarta.
 
4. Duo solpuder. 169:- Hade min inte gått sönder efter bara ett par veckor så hade denna varit en fortsatt favorit. Jag gillar verkligen solpuder och använder i regel vid varje sminktillfälle. Det jag gillade med denna var att den var matt och inte hade något skimmer i sig.
 


Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0