VINTERKÄNGOR PÅ CAMPADRE

Publicerat: 2013-08-26 Kl: 08:20:00 | I kategori: Babyshopping & sånt


 
 

Tänkte bara kika in och dela med mig av ett tips inför vintern. Det blir så mycket utgifter med nya vinter och höstplagg nu så jagpassade på att redan nu köpa dessa vinterkängor till Tuva på Campadre där de nu säljs för halva priset.  HÄR kommer ni till Campadre via min tipsalänk som jag blir väldigt glad om ni registrerar er via. :-)

 Jag kan även ha beställt en liten present till mig i form av ett par runda La Specs men det gjorde jag bara för att ni varit så snälla och registrerat er och handlat via min länk.. så tack!!!

 



Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0