SHOPPING KAN INTE BLI BÄTTRE ÄN PÅ AMERICANA CLASSICS VINTAGE

Publicerat: 2013-08-31 Kl: 04:42:00 | I kategori: Shopping & sånt


 
 
Varför gardiner när vi kan hänga brudklänningar på väggarna? 
 
Americana Classic Vintages utförsäljningar måste vara det bästa som hänt Oxelösund någonsin. Klänningen ni ser är köpt i våras under deras bagsale vilket innebär att du fyller en påse med exakt så mycket som bara får plats och betalar endast tvåhundrakronor. Och vad är det som säljs undrar ni då? Jo, gamla vintageplagg från USA i alla möjliga olika utföranden men t ex prickiga klänningar, Levis shorts och så underbaravgrejer som en annars aldrig kommer över. De har även en butik i Stockholm på Gamlà Brogatan och innehavarna är så härliga så en blir alldeles lycklig när en kommer till kassan. 
 
I söndags var jag där med min vintageälskare Anna från Katrineholm och åh vilken shoppinglycka vi tillsammans upplevde. De hade bagsale och jag gjorde ännu bättre fynd än förra gången, att det ens är möjligt! Sjutton plagg och lite accessoarer för 200:- Shopping kan inte bli roligare. 
 
 
 
Här är lite sjalar som jag köpte och brukar knyta om håret med ändarna spretande lite kors och tvärs uppe på huvudet.
 
 


Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0