GOODBYE CHUCK.

Publicerat: 2013-01-03 Kl: 20:39:00 | I kategori: Film, TV & Musik


Det känns nästan lite vemodigt. Ikväll avslutar vi ågot som vi startade hösten 2012. Till detta har vi laddat upp med bubbel och löjromsrårakor. Yes it´s true. Vi vill liksom hedra och förstärka upplevelsen när vi tillsammans dukar upp och stänger in oss på vår lilla kammare och ser det sista avsnittet av....
 
Ed Westwick and Leighton Meester - Gossip Girl Season 6 Episode 1            
 
GOSSIP GIRL
 
Ja, jag vet det är helt oförsvarbart men vi liksom är helt hooked på överklassintriger och bara måste se när Chuck och Blair finally får varandras kärlek forever and ever. Då kan vi dö lyckliga. Eller börja se en ny serie.
Vilket ni gärna får ge förslag på men jag lovar det blir svårt, vi är seriejunkies och har typ sett allt.
 


Kommentarer
Postat av: Nena: Foto - DIY - Livsstil

Bästa serien just nu enligt både mig och min sambo är Arrow (väldigt olik från Gossip Girl dock :p)

Last Resort är också riktigt bra :)

2013-01-03 @ 21:36:54
URL: http://www.nenas.se
Postat av: Fråga Ugglan | Klok som en coffeetablebok

Jag fullkomligt älskar Gossip Girl. Det är något med skildringen av en helt annan värld, som man känner igen men ändå förundras över varenda gång man ser. Och kläderna. Och dialogen. Och dramatiken. Man kan liksom inte missa ett endaste avsnitt för då är man helt lost sen. Jag såg avsnittet förra veckan och det fick mig att vilja se om hela serien, om man säger så. Enjoy!

2013-01-03 @ 22:03:08
URL: http://fragaugglan.se
Postat av: Supersmeller

Seriernas superserie THE WIRE (seriöst, seee den), annars gluttar jag på Happy Endings nu som är helt okej - lättsmält. Community och men särskilt Arrested Development är sjukt najs. Boardwalk empire och The Borgias är också sevärda. Hmmmmm Homeland har jag hört bra om men den har ni säkert sett :)

2013-01-03 @ 22:06:55
Postat av: Pernilla

Breaking Bad och Dexter ser vi. 24 älskar jag!

2013-01-03 @ 22:11:58
Postat av: Supersmeller

GIRLS förresten! Den måste du se om du inte redan sett den!

2013-01-03 @ 22:12:10
Postat av: Ulrica

Vi älskar också serier och den bästa är absolut sons of anarchy!!! Andra bra är the Walking dead, the Shield, homeland, breaking bad, prison break Alla kanske lite mer "råa" men fantastiska.

2013-01-04 @ 00:10:56
Postat av: Carro

Jag och Jocke är precis likadana. Vi plöjer serie efter serie. Favoriter just nu är Dexter och Game of Thrones. Rekommenderar bägge. Nästa serie jag vll se är Suits. Sägs vara bra...

Slutet på Gossip Girl. Älskar lyckliga slut :P Den serien har jag dock fått se själv. Jag hatar när något man följt så länge tar slut. Det blir ett sådant tomrum...

2013-01-04 @ 09:39:05
Postat av: Ellen Thålin

Se Californication!

2013-01-23 @ 08:35:27
URL: http://gnellen.blogg.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0