UTFLYKTSMÅNDAGAR

Publicerat: 2013-03-07 Kl: 11:28:00 | I kategori: Resor & utflykter


 
En ledig dag i veckan. Så obeskrivligt fantastiskt. Då passar vi på att göra något som vi båda tycker är roligt som här ovan där vi var på utflykt eller så bara är vi. I måndags "bara var vi" men förra måndagen tog vi en tripp till ett favoritutflyktsmåk; Mångfaldens Hus utanför Nykvarn. Inredning och lunch i två olika byggnader, en gammal klassiker som vi besökt så länge som jag kan minnas. Rekommenderar alla i närområdet att ta en utflykt dit. Ni lär inte bli besvikna på inredningsutbudet då det finns hur mycket fantastiskt som helst.
 
Extra bra dagar avslutas med lite räkor och bubbel, om jag fick bestämma borde det bli ett stående inslag varje måndag inte sant?
 
Annars händer inte så mycket, det står lite still här på bloggen och tyvärr även på Trosabloggen. Önskar så att mer tid skulle finnas över till detta och att vi skulle laga vår laptop för som det är nu har vi ingen dator mer än den vi kopplat in till vår tv och jag blir galen av att surfa på det sättet (men gjort så sedan i somras). Som sagt dagarna rullar på, förra veckan var Tuva sjuk hela veckan och jag passade på att genomleva en liten maginfluensa (igen). Är s sinnesjukt trött på alla dessa sjukor. På en månad har vi varit mer sjuka än vad vi varit på två år. Nu vill vi att snön ska smälta och att våren ska komma. Det är vi nog inte ensamma om att känna.
 


Kommentarer
Postat av: Anna- Mamman som drömmer och längtar efter ett större boende

Härlig start på veckan!:) kram

2013-03-07 @ 13:03:18
URL: http://frokenstockholmare.se
Postat av: Anne

Åh, dit vill jag också! Det var många år sedan man besökte mångfaldens hus... Får se till att åka dit i vår :-) Kram

2013-03-07 @ 15:10:21
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0