TAKTIK: FOKUS!

Publicerat: 2013-05-27 Kl: 08:31:00 | I kategori: HUSBYGGE 2012


Det är så jäkla tokigt för i vårt rum på 20kvm har jag lyckats lägga undan min kameraladdare på ett sånt lurigt ställe att det är omöjligt att hitta den. Vill skylla på Tuva men tror faktiskt att hon är oskyldig för ovanlighetens skull. Därför blir det nu ett stort glapp i husdokumentationen. Synd. Fotar med mobilen men det blir inte samma kvalité och så får jag inte in de i datorn.

Just nu väntar jag på att micron ska plinga till och vi ska äta en delikat lunch av djupfryst färdigmat. Men det är bara att bita ihop för snart kan vi laga vår egen mat i vårt egna hem och det är det enda som upptar oss just nu.

Idag har vi städat undan en massa på nedervåningen. Fortfarande golvpapp men nu är vi klara med allt sågande till socklar och lister till nedervåningen! Så alltså kommer vi ha alla lister uppe redan när vi flyttar in och slipper därmed risken att listerna sen aldrig blir klart. Nu återstår lite på kök och tvättstuga (och en dubbel A4 sida med andra saker) men snart så. Vi har en stressig tid framför oss fram till besiktningen men nu har vi en deadline och ett mål. Nu gäller det att bara fokusera!



Kommentarer
Postat av: Eva

Åh så nära ni är nu! Bara upploppet kvar.

2013-05-30 @ 15:13:32
URL: http://renaramagrekiskan.com
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0