DET SOM ALLA GÅR OCH UNDRAR ÖVER

Publicerat: 2013-10-08 Kl: 17:39:55 | I kategori: Film, TV


Nu är jag tillbaka, jo, jag har bestämt mig. Ni hjälpte mig, tack. Och jag tänker börja med att dela med mig att mina tankar inför vad som är allra mest aktuellt just. Ni undrar: är det husbygget? Några feministiska funderingar? Hörseltankar? Förakt mot 5:2 hets? Ni har fel, oh so wrong men visst upptar ovan nämnda ämnen mina tankar men nu ska vi prata något som verkligen är högaktuellt och som rör precis alla.

Sofies önskelista inför sin 28:e födelsedag om exakt 33 dagar. 

Ja, ni kommer få ta del av mina tre (!) collage med text och bilder på livsviktiga önskningar som jag har. Ni får förlåta men i år är första året på tre år som vi köper presenter/julklappar utan en maxgräns på tvåhundrakronor till varandra. Så nu har jag gått bananas med önskningar. Totalt bananas. 

Egentligen önskade jag mig bara en sak, en flerrättersmiddag på Restaurang Volt men, lucky me för det gjorde vi redan nu i helgen då vi hade en weekend i stan. Så nu satsar jag materiellt. 
Sen så är så klart matupplevelser alltid välkommet med betoning på också. ;-) 

 


Vad säger ni? Vad har jag missat? 









Kommentarer
Postat av: supersmeller

Snabb kommentar från mitt hemma-kaos:
Du är tillbaka! Yay!!!!

Jag vet inte vad du missat för matriell sak MEN jag vet att jag numera har en asbra önskeliste-mall till min födelsedag (om 70 dagar).

Svar: Smeller!!!! Heeeey!!!!

Ok men du är smart och cool så hojta till om jag missat nåt glittrigt, härligt och viktigtz,,,;)
-Sofie-

2013-10-08 @ 18:13:36
URL: http://supersmeller.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag blev såååå glad när jag idag kikade in och såg att du skrivit igen.. Kör hårt, blogga blogga blogga.. Superdiggar att läsa allt du skriver.. Jag har läst din blogg i åratal.. KÖR HÅRT & var dig själv.. :)

Svar: Taack!!!!vad kul att du hängt med så länge!!!:-)
-Sofie-

2013-10-09 @ 09:47:31
Postat av: Marlene

Herrejösses. VART ÄR VÄSKAN FRÅN????? Frågade hon ödmjukt. ;)

/M

2013-10-09 @ 15:21:06
Postat av: Anonym

Haha!! Menar du den överst?:) HM! 199:))/s

2013-10-09 @ 15:32:09
Postat av: Sara

Åh tænk om jag kunde klæmma fram en ønskelista någon gång. Jag vet aldrig vad jag vill ha, men fråga en månad senare då vill jag ha allt :)

2013-10-10 @ 00:11:17
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0