ÖVERLEVNADSKIT FÖR MAMMOR

Publicerat: 2013-10-21 Kl: 15:38:31 | I kategori: Film, TV



Igår var jag på mitt livs första babyshower. Mitt bidrag blev ett "överlevnadskit", allt en nybliven mamma kan behöva information av vin, nappar och Bitterfittan av Maria Sveland (fick den själv som rätt nybliven mamma av min kloka kusin och önskar att den typ delades ut på BVC). 

Sen hade vi besök av vänner och deras barn så vi har verkligen haft full rulle hela helgen, social överdos, jag älskar det. 


Vi hann inte åka och handla till våra middagsgäster men slängde ihop lite av det vi hade hemma som här ovan. Morötter, röd- och polkabetor, potatis och palsternacka. Ni kanske tyckercdetvärvså ser ut som en enda röra men jag tycker det ser så satans vackert ut med alla olika färger. 

Idag har vi blivit bjudna på god lunch hos vänner och nu ska jag ta mig i kragen och ta tag i en att göra lista som berör företaget. Att beställa visitkort står allra högst upp, måste ha något att dela ut på mässan men drar mig inför det eftersom jag inte har någon logga men får byta det efterhand. Bättre än inget! 

Vill även tipsa om att kika in på min andra frisörkompis fina hemsida www.salonghjortronberger.se som har en svinsnygg liten salong här i Trosa. Eftersom jag är min Sandra så trogen så har jag inte testat henne själv men Martin har och han blev supernöjd och hon har stilig examen från Björn Axén och är en riktig konstnär när det kommer till uppsättningar. 






Kommentarer
Postat av: Fråga Ugglan | Klok som en coffeetablebok

Låter som ett bra överlevnadskit! Bitterfittan är ju en superbra present i sammanhanget!

2013-10-21 @ 16:09:49
URL: http://fragaugglan.se
Postat av: Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Tog flera minuter innan jag fattade att det står "överlevnatsKIT" inte "överlevnadsSKIT" haha.

2013-10-21 @ 17:24:17
URL: http://sibba.blogg.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0