Mr X-mas jag välkomnar dig...

Publicerat: 2009-10-31 Kl: 17:14:58 | I kategori: Jul & allt vad det innebär


Jag blev alldeles lycklig igår när jag steg in på pressbyrån på centralen i jakt efter en tidning att ha som sällskap med mig på tåget och till min lycka fann jag ett juligt nummer från Drömhem & Trädgård. Inspirerande, juligt och alldeles underbart!!! Åh, vad jag längtar efter att få börja pynta. 1:a advent, då smäller det! Eftersom vi ska vara borta mycket i jul så måste man ju julmysa ordentligt innan istället... :) Idag hittade jag även julfina servetter på Willys som jag tänkte tipsa er om! Se bilden längre ner i collaget. Precis i den stilen som jag tänkt pynta stugan i, i år. Dvs en klassisk helylle svennebanan jul. Ungefär som förra året fast ännu mer "heja sverige"! ;-)


Vet ni vad jag premiärdrack igår? Julmust och glögg. Drack Blossas nya glögg för året, den som är smaksatt med mandarin och den var så jävla god!!!Vilken superglögg, I LIKE IT SO DAMN MUCH! Måste bunkra upp ordentligt med den. Låter ju superskumt med mandarin, men jag lovar att den var allt annat än skum! :)


Kommentarer
Postat av: Ann

Har haft "höstlov" från jobbet så jag har missat tidningen totalt när jag varit inne på snabbvisit... jag verkligen älskar alla julnummer när de kommer och jag har ju förmånen att kunna läsa ALLA och bara köpa de bästa ;)

Kram

2009-10-31 @ 19:30:58
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0