Ishotellet i Trosa

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 18:21:47 | I kategori: Skog & mark


Nu ska jag prova att blogga lite.

Efter en lång och snöig promenad pulsandes ute på ön så tog jag mig en liten sömnstund inne i sängen. När jag vaknade var Martin ute och han hade byggt oss en iglo. In case of snöstorm och takras liktsom. :-)



Vi satt båda där inne och delade på en iskall öl. I vår egen ice bar i vårt eget is hotell.. :-)

Är jag den enda som INTE är trött på snön och bara vil ha mer och mer och mer?
Mera snö, mera kyla, mera storm, mera kaos!! :-)

(dock självklart inte de tragiska olyckor som detta väder medför)




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken härlig grotta.



Jag är inte heller trött på vintern. När vintern är så här så är det underbart, man längtar inte ens till sommaren.



Ha det bra och njut av många kalla öl i er grotta.

2010-02-23 @ 11:27:37
Postat av: Malin;

Åh så mysigt! Vilken underbar ide han hade!

2010-02-23 @ 13:36:14
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Postat av: Caroline

Super mysigt =)

Måste dock erkänna att jag är trött på all snö nu....men vem vet när det blir en sån här vinter nästa gång, bäst att passa på och njuta. Kul att du bloggar lite =) =) =) kram

2010-02-23 @ 18:12:33
Postat av: Lovisa

Åhh, du är tillbaka!! Trevligt, trevligt! :)



Vad mysigt det såg ut med iglon! Jag tycker också att det är mest mysigt med snön faktiskt :)

2010-02-23 @ 19:02:32
Postat av: Jenny

Så galet mysigt, lite romantiskt och galet underbart att han bygger en snögrotta.



Jag är en av de få som njuter av detta underbara vinterlandskap. Jag håller med, ge oss mer mer mer! Det är så härligt att få pälsa på sig och vara ute i den friska luften. När solen dessutom ligger på, då kan man ju inte annat än le och känna lycka :)



Jag hoppas snön ligger kvar hela Mars, sen töar det i april, så blir det en pang-vår i maj och en strålande sommar jun-aug.



2010-02-23 @ 23:13:37
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka! Grottan ser ju proff ut, kanske kan bli ett extraknäck!

2010-02-23 @ 23:25:12
Postat av: Cissi



1. I love snögrottor.

2. Jag ÄLSKAR snön men har tappat båda mina två par vantar och här på ön brukar det inte gå fler par per vinter. Vart fan är dom?

3. Blir så glad när du bloggar att jag nästan börjar lipa och då får jag skäll av älskling formally known as Mr Pucko för att jag inte har nåt liv (alltså, han blir sur när jag läser sånt som gör att jag börjar lipa för av nån anledning dras jag till terminala cancerbloggar där huvudpersonen ovillkorligen dör i slutet och det ger mig sån dödsångest att jag blir helt deprimerad i flera dagar. Sen sitter jag och smålipar för att både du och Petra har låst era bloggar och då blir han ännu surare. Han säger att det är omtanke, I dunno.)



2010-02-24 @ 09:24:16
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: små smulor

Åhå,ett inlägg ! :o)



Ja,plumsa runt i snön med termobyxor å annat varmt på sig,och göra sånna roliga saker,det är grejer det.Men annars,nä,nu vill jag har vår !



kramkram

2010-02-24 @ 10:43:08
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Haha.. det finns verkligen ingen annan som ni.. Klockrent!

2010-02-25 @ 12:42:15
URL: http://carromeller.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0