IDAG DISSAR JAG:

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 08:46:29 | I kategori: Hiss & diss



1. Att Tuva valde att ta dag 04:50 imorse
2. Att mitt efterlängtade besök som skulle komma hit blev inställt
3. Att jag spillde ut gröt i sovrummet
4. Att vår ena bil (den äldre) inte gick igenom besiktningen

Jag hoppas att dagens dissningslista kommer stanna vid dessa fyra punkter så att jag istället kan börja om på ny kula och njuta av den vackra och soliga dagen. Jag är så himla trött på dessa extra utgifter som haglar in just nu och som sabbar allt som är "det lilla extra".


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Lillan sover, så jag fortsätter min kommentarsmaraton. Haha. Hoppas dagen fortsätter bättre än vad den började! Och onödiga avgifter behöver vi inte. Mannen här hemma drog på sig en p-bot förra veckan. INTE vad vi behövde!



Näe, nu vaknar hon här. Hoppas ni får en bra dag du och snyggis-Tuva!



Kram från mig och makaronen!

2011-05-06 @ 09:20:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

HAHA, solen har inte kommit till Sundsvall än ;) Lovar att de filmen inom kort. Får se om mannen kan ladda ner den åt mig. Det var det där med att vara laglig då ;)

2011-05-06 @ 09:21:23
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

Ja fy för alla dessa utgifter, hoppas resen av dagen blir bra iaf trots den dåliga starten ;)

2011-05-06 @ 10:54:45
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: michaela med bebis

god morgon du "pigga" kvinna!

jag kan tänka mig att sympatidissa din lista. jag haaatar också utgifter som man inte alls hade räknar med. och dom lyckas dyka upp vaaaarje månad också!?! (vilken i och för sig kan betyda att jag kanske ska börja räkna med dom istället?)

resten av dagen kommer säkert bli hur bra som helst gissar jag ;)

kramar!

2011-05-06 @ 11:03:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0