MINI RODINI OVERALL DARK BLUE

Publicerat: 2012-10-31 Kl: 17:08:00 | I kategori: Babyshopping & sånt


                                    
Egnetligen hade vi (jag) tänkt spara den här som ett minne men så fick Martin mig på bättre tankar att vi (jag) måste faktiskt inte spara på allt. Därför kollar jag nu om det är någon som är sugen på en Mini Rodini overall till sin skrutt?
 
 
 
Storlek 80.
 
 
Köpt på NK kids för 1300:- förra hösten, använd en säsong tillsammans med en annan. Har enbart suttit i vagnen i denna eller krypit i snön. Tvättad en gång i våras, alltså i mycket fint skick.
 
 
HÄR kan ni läsa mer information om overallen och även se en bättre bild på färgen då den ser mer klarblå ut på mina bilder men är mer marinblå i verkligheten om någon nu tycker att det är viktigt.
 
Det gick så bra att sälja Polarn och Pyret overallen så jag kan ju testa med denna också, dock lite sent kanske då alla redan införskaffat overall inför vintern. Men i så fall så får jag spara den... ;-)
 
Intresserad?
 
Maila: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Supersmeller

Hett tips är tradera! Haha! Hade försökt sälja Ls regnbågsfärgade från Molo på olika loppissidor jättelänge, men så testade jag tradera för första gången i mitt liv förra veckan och typ tre timmar senare hade jag sålt den för 700! Jag skrattade hela vägen fram till frisören höhöhöhö

2012-10-31 @ 19:44:25
Postat av: Anonym

Bra tips meeeeen jag tycker det där verkar så jäkla jobbigt!!! Fast egentligen är det kanske inte jobbigare ön att sälja via bloggen? Höhö


Tuva kommer rocka i regnbågsMolo i år! :)

2012-10-31 @ 20:00:01
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0