SÖNDAGSUTFLYKT

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 21:37:13 | I kategori: Vardag & allt vad det innebär


Har idag varit iväg på en Sörmlands utflykt till bland annat Nynäs slott. Där åt vi en himmelskt god soppbuffé med massa goda tillbehör. Vi kilade på slottets utställningar, orangeri och sen åkte vi på lite loppisar och gårdsbutiker. Jag får jättedåligt samvete när jag är iväg och "äter på slott" medan Martin är hemma och sliter. Det känns lite som om han är på gränsen till vad han mäktar med just nu. Men nu sover han i alla fall, stackarn. Jobbar, sover, jobbar, sover. När vi är klara utvändigt och fått bort ställningen lugnar det nog ner sig lite, den värsta stressen. Och så kan jag hjälpa till mer. Ser fram mot det.

Nu ska jag återgå till att titta på Morden i Midsommer. Imorgon står mycket på schemat. Vi hörs!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/516330/images/2012/pic_50689f5e9606ee417c0792b1.jpg" class="image">



Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0