FÖDELSEDAGSUPPLADDNING

Publicerat: 2013-11-03 Kl: 12:01:09 | I kategori: Film, TV




Vi har redan nu börjat köpa födelsedagapresenter och julklappar till Tuva. Köpte idag lite begagnade My Little Pony saker via vår kommuns säljgrupp på Facebook. Himla bra att inte bara köpa allt dyrt och nytt. Vi köper numer ofta second hand vad gäller möbler, leksaker, och kläder. 
Hur gör ni? 

I skrivande stund befinner vi oss alla tre i Kungens Kurva för att titta ut en säng och soffa till övervåningen. Vi hoppas på att kunna ha ett eget sovrum innan jul!



Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag lämnar en kommentar med mitt motto: Älska 2hand! =)

Svar: Jag vet, du o jag baby!
-Sofie-

2013-11-03 @ 18:23:09
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Emma | Tillvaron

Vi köper (och säljer för den delen) mycket på Tradera och köp- och säljsidor på Facebook. Vi har köpt en heeeel del nygammalt till bebisen bland annat, perfekt med pyjamasar och kläder i övrigt som redan är tvättade många gånger och är mjuka och giftfria. Finns så himla mycket fint som ser ut nästan som nytt, sånt gillar jag att köpa. Känns som en bra motvikt till konsumtionshysterin, jag inbillar mig att det gör någon skillnad i alla fall. Hoppas det.

2013-11-03 @ 18:37:38
URL: http://tillvaron.se/emma
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0