BARNKALASISH

Publicerat: 2014-02-09 Kl: 14:33:14 | I kategori: Tuva & allt vad det innebär


En lite rolig överraskning dök upp i min mail. Jane och Robin hade fotat på Tuvas kalas och skickade lite av bilderna. Kalaset var så intensivt så jag märkte inte ens av att de fotade så jag blev glatt överraskad över de fina bilderna. Jag tror vi blev över trettio personer på Tuvas kalas, barn och vuxna. Tårtor, kakor och fiskdamm. Väldigt barnkalasish.

Samtliga bilder kommer från bästa fotograferna Jane (&) Haglund Photography.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag läste precis ditt inlägg från Ystad till Happaranda. Jag var med om exakt samma sak för 3 veckor
sen idag. Har mått så dåligt psykiskt och känt mig så himla ensam i detta just för att man fått så dålig information. Frågorna är många, kommer jag kunna ha sex igen? Kommer jag bli som vanligt? Kunna springa? Hoppa ? Bada?
Hur mår du idag? Ge mig lite hopp! Stor
Kram till dig

2014-05-12 @ 10:32:00
URL: http://annakubel.blogg.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0