MATBORD

Publicerat: 2014-02-11 Kl: 14:20:00 | I kategori: Inredning & sånt


 Det här låter rätt konstigt men vi har inte haft någon dator på 1,5 år. Sommaren 2012 la Tuva en duplo på tangentbordet och smällde igen laptopen så skärmen sprack. Nästan två år senare får vi ändan ur att laga den. Typiskt oss.
 
Så därför har jag liksom avvant mig från att använda en dator, fotografera och blogga. Men nu har jag tömt kameran från hösten (förr tömde jag den varje dag) så vi kör lite bilder. Först ut är lite inredningsbilder på vårt matbord som Martin snickrat ihop själv. Gediget och rustikt, helt underbart. Precis som ett slitet rastplatsbord.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt vindrickar-långfrukost-fylleslag-pokerkväll-barnkalas-söndagsmiddagsköksbord! Älskart! Sånt vill jag också ha någon gång. Om det någonsin kommer bli så att vi renoverar köket.
Älskar hela ert hus förresten!😊

Svar: Hahaha! Ja men eller hur, vi tänker exakt lika mörker jag! ;-)


Tack så mycket och lycka till med den eventuella renoveringen;)
-Sofie-

2014-02-11 @ 15:59:40
Postat av: Charlotte

Åhh va snyggt, har lilla Martin lust att dela med sig av några ritningar, min karl är inte lika händig som din.. Hoppas att det är bra med er annars, jag tänker ofta att jag ska höra av mig till dig och få hjälp med vardagssminkning men ibland blir inte livet som man tänkt sig..
Kram //Charlotte som gifte sig på Yxtaholm

2014-02-11 @ 19:51:54
Postat av: Matilda

Det är ju så toksnyggt! Bordet, stolarna och allt runt om kring!

2014-02-12 @ 07:33:18
Postat av: Sanna F (känns som att jag ännu inte nått upp till att kallas för SmartSanna ;))

Sjukt fint bord! Vad duktig han är din Martin. Tycker han kan börja tillverka fler bord och du sälja dom, jag skulle köpa minst ett!

2014-02-12 @ 21:48:14
Postat av: Sanna F

Dumma autofyll, det räcker gott med Sanna F som namn men nu kanske du har ett svagt minne av vem jag är iaf :)

2014-02-12 @ 21:49:16
Postat av: Malin

Jäklar va snyggt! Händigt värre :-)
Gillar mattan som tittar fram där under också. Var är den inköpt?

Svar: Tack! :) Den kommer från Ellos!! Finns i flera olika färger, vi har grå också! Jättefin, bra pris dessutom!
-Sofie-

2014-02-23 @ 14:40:48
URL: http://malinsgronatankar.com
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0