KÄNN ÅNGESTEN:

Publicerat: 2008-10-19 Kl: 18:47:00 | I kategori: HUSBYGGE 2012






Vi kunde helt enkelt inte låta bli...

Ahmen vad trodde ni själva, liktsom, okej huset ska rivas, vissa liknar det med att "kasta pengar i sjön".
Men snälla en spis från 70-talet som aldrig blir varm och sommarstugeinredning som hade sin charmigaste och snyggaste tid någon gång under 1960-talet. Nej, nej, nej.

Här ska budgetrenoveras för billigaste krona, IKEA och HORNBACH är våra bästa vänner. Och nej, jag kallar inte det för att kasta pengarna i sjön, jag kallar det för en investering i livskvalité!!! Där med basta!!!

Så alltså, detta är vårt "lilla projekt"  som vi roar oss med just nu så nej Anna det var alltså inte "projekt bebis" som vi jobbar på. =P Men när den dagen kommer så lovar jag att ni blir dom första som får veta! Eller inte... ;-)

Nu är vi bjudna på middag hos min mamma för som ni förstår
så har vi inget kök att laga mat i. Bara ett stort K A O S!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hahaha vad jag älskar att du är lika impulsiv som jag! det kommer att bli toppenbra, och man ska ju må bra under tiden man bor där...dvs. en bra investering!

PUSSi

2008-10-19 @ 18:58:05
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Malena

Tycker du gör helt rätt!

Ikea är ju bara bäst när det gäller budgetpris. Men man får massor för pengarna. Har hört att Ikea använder samma stommar som kända köksföretag.



Nu är vi back in town igen. Från överdragsbyxor till manikyr. Tillbaks till verkligheten.



Kramen på dig

2008-10-19 @ 20:58:57
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade fel alltså? Det kan inte vara möjligt, haha! Spännande med köksprojektet i alla fall, vill faktiskt hellre följa det än "make babies projekt" Haha, önskar dig en riktigt häröig vecka! Kram kram!



Ps, Är avis på dig, kjolen du beställt är såå söt, men finns inte kvar nu..! Hmmm!

2008-10-19 @ 21:32:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Claudia

Ja, jag drogs ju med min spis anno 1939 i fyra år, (känns som om jag berättat det hundra gånger för alla jag någonsin pratat med...) så visst tusan tycker jag du gör rätt i att renovera! Annars kommer det bara sluta med att din matbudget inom kort har tredubblats pga all utemat som smyger sig på. Ni tjänar på att renovera i längden, tro mig!

Och jättekul att följa din blogg nu förresten :)

2008-10-20 @ 01:47:18
Postat av: Malin S

Livet är ju NU i just denna stund och då kan man ju inte vänta med att ha det snyggt & trivsamt omkring sig. Ni gör helt rätt =)

2008-10-20 @ 16:50:07
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Sofie

1939!? Okej, då ska inte jag säga så mkt då! Haha, var det vedspis då eller... ;-)



Men eller hur man måste leva i nuet och vad är pengar egentligen till för...



Kul (och lite läskigt) att du har "hittat" hit, du är den enda som jag känner som vet om... så please, inte för jag tror det men ja, hihi, du håller tyst om detta ok??!! ;-)



Och VARFÖR har inte du någon blogg? :-(



Kramar

2008-10-20 @ 17:41:21
URL: http://litendelavmig.blogg.se.
Postat av: Sofie

ovan var skrivet till Claudia!!!

2008-10-20 @ 17:41:43
URL: http://litendelavmig.blogg.se.
Postat av: Sofie

ovan var skrivet till Claudia!!!

2008-10-20 @ 17:41:43
URL: http://litendelavmig.blogg.se.
Postat av: Claudia

Nejdå jag är tyst som muren!



Spisen var faktiskt bättre än många moderna eftersom den blev varm supersnabbt, men visst, ett och annat strömavbrott blev det ju...

2008-10-21 @ 18:07:59
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0