Psycho room

Publicerat: 2008-09-07 Kl: 12:40:26 | I kategori: Sovrummet & allt vad det innebär




Bild tagen i torsdagsmorse 06.30. Sofie utvövar sin morgonyoga.


Psychoroom eller "sjukhuset" som Martin kallar det, nu är vårat sovrum helt vitt från golv till tak.
Jag och Tintin har haft väldigt roligt i rummet nu när det har stått helt tomt, Tintin har sprungit runt runt, och jag har gestaltat  "Lars Noren ångest".  Hm. Nu har vi skruvat ihop sängen och hittat en plats för Bjurstan (sideboard) att stå på. Hade blivit snyggare om möblerna hade varit vita, eller svarta men när vi flyttade ihop 2005 hade vi dille på ek.
Minns ni? Stram ek, panelgardiner i linne och orkidéer i vita kvadratiska krukor. Visst, det är fint fortfarande fast panelgardinerna har jag tröttnat på.


Kommentarer
Postat av: Katta

Inget skit om orkidéer i fyrkantiga krukor för då får du inte komma hem till mig, he he! =)



Ah, det där med fredagsvinet lät ju inte helt fel =) Precis min stil och Madde har verkligen pushat för den salongen efter hon varit där på din inrådan. Jo, slingorna var snygga men jag ville ha det precis som vanligt och när det blev mörkare blev det bara fel. Även om det var snyggt!



I see! Vad synd att han slutat... Cyklar nu men snart börjar det bli för kallt och då blir det garanterat bussen. Känns inte helt ok att promma hem i mörkret i höst, man vet ju aldrig även om jag är positivt överraskad av skolan.



Ha en fortsatt mysig söndag i huset, kraamar från stan



2008-09-07 @ 15:14:20
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

HAHAHA! knas XD



jamen visst var det så, vi har också haft dille på ek, men nu byts möblerna ut, allt eftersom SJUKT SKÖNT! men det är schysst med vitt från golv till tak...ljusterapi liksom :-O



PUSSI

2008-09-07 @ 20:04:25
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: kristin

UNDERBARA DU!!

2008-09-09 @ 09:21:22
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0